შეფასების რუბრიკები

არადამაკმაყოფილებელი
(1-4ქულა)
დამაკმაყოფილებელი
(5-6ქულა)
კარგი
(7-8ქულა)
ძლიერ კარგი
(9-10 ქულა)
·        აქტივობაში არ არის ჩართული
·        არცერთ კითხვაზე პასუხი არ აქვს
·        ვერ თანამშრომლობს მეწყვილესთან
·        არ აქვს დამოუკიდებლად მუშაობის საჭირო ჩვევები
·        ვერ ხსნის პრაქტიკულ დავალებებს
·        აქტივობაში ნაწილობრივ არის ჩართული
·        კითხვაზე ხშირად შეცდომით პასუხობს
·        მეწყვილესთან თანამშრომლობისას პასიურია
·        დამოუკიდებლად მუშაობს, მაგრამ ბოლომდე სწორად ვერ ხსნის პრაქტიკულ დავალებებს

·        აქტივობაში ჩართულია, მაგრამ კითხვაზე ყოველთვის სწორად და არგუმენტირებულად ვერ პასუხობს
·        თანამშრომლობს მეწყვილესთან ან ავლენს დამოუკიდებლად მუშაობის უნარ-ჩვევებს, მაგრამ ხარვეზებით ხსნის პრაქტიკულ დავალებებს
·        აქტივობაში ჩართულია
·        კითხვებზე ყოველთვის სწორად და არგუმენტირებულად პასუხობს
·        თანამშრომლობს მეწყვილესთან და ავლენს დამოუკიდებლად მუშაობის უნარ-ჩვევებს
·        უშეცდომოდ ხსნის პრაქტიკულ დავალებებს



ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
(დანართი 1)

კრიტერიუმები
ძალიან კარგი
10
საშუალოზე მაღალი 9-8
საშუალო
7-6
დაბალი
5-1
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო  ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ნაწილობრივ იყო  ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო არ იყო  ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური  და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
ჯგუფის  თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური  და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები იყო
მხოლოდ ერთი- ორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო

პროექტის შეფასების რუბრიკა
(დანართი 2)

კრიტერიუმები
ძალიან კარგი
10
საშუალოზე მაღალი 9-8
საშუალო
7-6
დაბალი
5-1
მოძიებული ინფორმაციის 
შესაბამისობა   თემასთან
მოძიებული ინფორმაცია თემასთან შესაბამისობაშია
მოძიებული ინფორმაცია თემასთან შესაბამისობაშია
მოძიებული ინფორმაცია სრულად არ შეესაბამება თემას
მოძიებული ინფორმაცია შეუსაბამოა თემასთან
მოძიებული ინფორმაციის სანდოობა და მრავალფეროვნება
მოძიებული ინფორმაცია სანდო და მრავალფეროვანია
მოძიებული ინფორმაცია სანდოა, მაგრამ აკლია   მრავალფეროვნება
მოძიებული ინფორმაცია დაუზუსტებელია და აკლია   მრავალფეროვნება
მოძიებული ინფორმაცია არ არის სანდო და ერთფეროვანია
მოძიებული ინფორმაციის
წარმოდგენის ხერხები და მოსწავლის მიერ არჩეული წარმოდგენის გზის უპირატესობა
მოძიებული ინფორმაცია წარმოდგენილია სხვადასხვა ხერხით და მოსწავლეებს სწორად აქვთ გათვლილი მათ მიერ არჩეული წარმოდგენის გზის უპირატესობა
მოძიებული ინფორმაცია წარმოდგენილია რამდენიმე ხერხით და მოსწავლეებს უჭირთ მათ მიერ   არჩეული წარმოდგენის გზის უპირატესობის დასაბუთება
მოძიებული ინფორმაცია წარმოდგენილია ორი ხერხით და მოსწავლეებს უჭირთ მათ მიერ   არჩეული წარმოდგენის გზებიდან  უპირატესის დასახელება
მოძიებული ინფორმაცია წარმოდგენილია მხოლოდ ერთი ხერხით და შესაბამისად არ ჩანს ამ ხერხის უპირატესობა
ბლოგის შექმნა და მისი ვიზუალური და შინაარსობრივი მხარე
მოსწავლეებმა შექმნეს ბლოგი, რომელიც სრულად შეესაბამება კონკრეტული თემის მიზანს. ბლოგი დაყვეს ინფორმაციულ გვერდებად, სადაც ატვირთეს საკუთარი პრეზენტაცია და ამ პრეზენტაციის შესასრულებლად განვლილი ეტაპები.

მოსწავლეებმა შექმნეს ბლოგი, რომელიც სრულად შეესაბამება კონკრეტული თემის მიზანს. ბლოგი დაყვეს ინფორმაციულ გვერდებად, სადაც ატვირთეს საკუთარი პრეზენტაცია, მაგრამ არ ჩანს პრეზენტაციის შესასრულებლად განვლილი ყველა ეტაპები.
მოსწავლეებმა შექმნეს ბლოგი, რომელიც ნაწილობრივ  შეესაბამება კონკრეტული თემის მიზანს. ბლოგი დაყვეს ინფორმაციულ გვერდებად, სადაც ატვირთეს საკუთარი პრეზენტაცია, მაგრამ არ ჩანს პრეზენტაციის შესასრულებლად განვლილი ეტაპები.
მოსწავლეებმა შექმნეს ბლოგი, მაგრამ ის შეუსაბამოა მათი კონკრეტული თემის მიზანთან. ბლოგი დაყვეს ინფორმაციულ გვერდებად, მაგრამ ვერ მოახერხეს ამ გვერდებზე ინფორმაციის ატვირთვა

პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
(დანართი 4)


1
პრეზენტაცია  პასუხობს  სათაურს :  მონაცემთა ანალიზი
1
2
ფლობს აუდიტორიას
1
3
თემა არ სცილდება     შინაარსის   ფარგლებს
2
5
აკეთებს მონაცემების ანალიზს
3
7
თვალსაჩინოებას იყენებს მიზნობრივად
2
8
იცავს დროის ლიმიტს
1



ინფორმაციის მოძიების შეფასების რუბრიკა
(დანართი 3)

ინფორმაციის მოძიების შეფასება
თარიღი:
მოსწავლე
შეფასების კრიტერიუმები


ინფორმაციის
წყაროების
არჩევა


0-3
მოძიებული
ინფორმაციის კვლევის მიზანთან შესაბამისობა
0-4
მოძიებული
ინფორმაციის
ორგანიზება


0-3
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა


10
1.




2.




3.




4.




5.




6.




7.




8.




9.




10.




11.




12.




13.




14.




15.




16.




17.




18.




19.




20.




21.




22.




23.




24.




25.




26.




27.




28.




29.




30.





Комментариев нет:

Отправить комментарий

კომპლექსური დავალებები

5 კლასი 6 კლასი    7 კლასი   N1    N2 9 კლასი