არადამაკმაყოფილებელი
(1-4ქულა)
|
დამაკმაყოფილებელი
(5-6ქულა)
|
კარგი
(7-8ქულა)
|
ძლიერ კარგი
(9-10 ქულა)
|
·
აქტივობაში არ არის ჩართული
·
არცერთ კითხვაზე პასუხი
არ აქვს
·
ვერ თანამშრომლობს მეწყვილესთან
·
არ აქვს დამოუკიდებლად
მუშაობის საჭირო ჩვევები
·
ვერ ხსნის პრაქტიკულ
დავალებებს
|
·
აქტივობაში ნაწილობრივ
არის ჩართული
·
კითხვაზე ხშირად შეცდომით
პასუხობს
·
მეწყვილესთან თანამშრომლობისას
პასიურია
·
დამოუკიდებლად მუშაობს,
მაგრამ ბოლომდე სწორად ვერ ხსნის პრაქტიკულ დავალებებს
|
·
აქტივობაში ჩართულია,
მაგრამ კითხვაზე ყოველთვის სწორად და არგუმენტირებულად ვერ პასუხობს
·
თანამშრომლობს მეწყვილესთან
ან ავლენს დამოუკიდებლად მუშაობის უნარ-ჩვევებს, მაგრამ ხარვეზებით ხსნის პრაქტიკულ
დავალებებს
|
·
აქტივობაში ჩართულია
·
კითხვებზე ყოველთვის
სწორად და არგუმენტირებულად პასუხობს
·
თანამშრომლობს მეწყვილესთან
და ავლენს დამოუკიდებლად მუშაობის უნარ-ჩვევებს
·
უშეცდომოდ ხსნის პრაქტიკულ
დავალებებს
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
(დანართი 1)
კრიტერიუმები
|
ძალიან კარგი
10
|
საშუალოზე მაღალი 9-8
|
საშუალო
7-6
|
დაბალი
5-1
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის
გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად
გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი
გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი
ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად
ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს
ორგანიზება
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული
იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ორგანიზებული
იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო
ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო არ იყო
ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
|
ურთიერთქმედებისა და აზრთა
გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ საუკეთესო
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად გააჩნიათ
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ გააჩნიათ
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
არ გააჩნიათ მოსმენისა და
აზრთა გაზიარების უნარი
|
დროის ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის
ლიმიტს
|
საკმარისად იცავენ დროის
ლიმიტს
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო
აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და
საქმიანი ურთიერთობები
|
ჯგუფის თითქმის ყველა
წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები იყო
|
მხოლოდ ერთი- ორი
მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის წევრები არ
აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო
|
პროექტის
შეფასების რუბრიკა
(დანართი
2)
კრიტერიუმები
|
ძალიან
კარგი
10
|
საშუალოზე
მაღალი 9-8
|
საშუალო
7-6
|
დაბალი
5-1
|
მოძიებული ინფორმაციის
შესაბამისობა თემასთან
|
მოძიებული ინფორმაცია თემასთან შესაბამისობაშია
|
მოძიებული ინფორმაცია თემასთან შესაბამისობაშია
|
მოძიებული ინფორმაცია სრულად არ შეესაბამება
თემას
|
მოძიებული ინფორმაცია შეუსაბამოა თემასთან
|
მოძიებული ინფორმაციის სანდოობა და
მრავალფეროვნება
|
მოძიებული ინფორმაცია სანდო და მრავალფეროვანია
|
მოძიებული ინფორმაცია სანდოა, მაგრამ აკლია მრავალფეროვნება
|
მოძიებული ინფორმაცია დაუზუსტებელია და აკლია მრავალფეროვნება
|
მოძიებული ინფორმაცია არ არის სანდო და
ერთფეროვანია
|
მოძიებული ინფორმაციის
წარმოდგენის ხერხები და მოსწავლის მიერ არჩეული
წარმოდგენის გზის უპირატესობა
|
მოძიებული ინფორმაცია წარმოდგენილია სხვადასხვა
ხერხით და მოსწავლეებს სწორად აქვთ გათვლილი მათ მიერ არჩეული წარმოდგენის გზის
უპირატესობა
|
მოძიებული ინფორმაცია წარმოდგენილია რამდენიმე
ხერხით და მოსწავლეებს უჭირთ მათ მიერ არჩეული წარმოდგენის გზის უპირატესობის დასაბუთება
|
მოძიებული ინფორმაცია წარმოდგენილია ორი ხერხით
და მოსწავლეებს უჭირთ მათ მიერ არჩეული წარმოდგენის გზებიდან უპირატესის დასახელება
|
მოძიებული ინფორმაცია წარმოდგენილია მხოლოდ ერთი
ხერხით და შესაბამისად არ ჩანს ამ ხერხის უპირატესობა
|
ბლოგის შექმნა და მისი ვიზუალური და
შინაარსობრივი მხარე
|
მოსწავლეებმა შექმნეს
ბლოგი, რომელიც სრულად შეესაბამება კონკრეტული თემის მიზანს. ბლოგი დაყვეს ინფორმაციულ
გვერდებად, სადაც ატვირთეს საკუთარი პრეზენტაცია და ამ პრეზენტაციის შესასრულებლად
განვლილი ეტაპები.
|
მოსწავლეებმა შექმნეს ბლოგი, რომელიც სრულად შეესაბამება კონკრეტული
თემის მიზანს. ბლოგი დაყვეს ინფორმაციულ გვერდებად, სადაც ატვირთეს საკუთარი პრეზენტაცია,
მაგრამ არ ჩანს პრეზენტაციის შესასრულებლად განვლილი ყველა ეტაპები.
|
მოსწავლეებმა შექმნეს ბლოგი, რომელიც ნაწილობრივ შეესაბამება კონკრეტული თემის მიზანს. ბლოგი დაყვეს
ინფორმაციულ გვერდებად, სადაც ატვირთეს საკუთარი პრეზენტაცია, მაგრამ არ ჩანს პრეზენტაციის
შესასრულებლად განვლილი ეტაპები.
|
მოსწავლეებმა შექმნეს ბლოგი, მაგრამ ის
შეუსაბამოა მათი კონკრეტული თემის მიზანთან. ბლოგი დაყვეს ინფორმაციულ
გვერდებად, მაგრამ ვერ მოახერხეს ამ გვერდებზე ინფორმაციის ატვირთვა
|
პრეზენტაციის
შეფასების რუბრიკა
(დანართი
4)
1
|
პრეზენტაცია პასუხობს სათაურს
: მონაცემთა ანალიზი
|
1
|
2
|
ფლობს აუდიტორიას
|
1
|
3
|
თემა არ სცილდება
შინაარსის ფარგლებს
|
2
|
5
|
აკეთებს მონაცემების ანალიზს
|
3
|
7
|
თვალსაჩინოებას იყენებს მიზნობრივად
|
2
|
8
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
ინფორმაციის მოძიების შეფასების რუბრიკა
(დანართი
3)
ინფორმაციის მოძიების
შეფასება
თარიღი:
|
||||
მოსწავლე
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|||
ინფორმაციის
წყაროების
არჩევა
0-3
|
მოძიებული
ინფორმაციის კვლევის
მიზანთან შესაბამისობა
0-4
|
მოძიებული
ინფორმაციის
ორგანიზება
0-3
|
ქულათა მაქსიმალური
რაოდენობა
10
|
|
1.
|
||||
2.
|
||||
3.
|
||||
4.
|
||||
5.
|
||||
6.
|
||||
7.
|
||||
8.
|
||||
9.
|
||||
10.
|
||||
11.
|
||||
12.
|
||||
13.
|
||||
14.
|
||||
15.
|
||||
16.
|
||||
17.
|
||||
18.
|
||||
19.
|
||||
20.
|
||||
21.
|
||||
22.
|
||||
23.
|
||||
24.
|
||||
25.
|
||||
26.
|
||||
27.
|
||||
28.
|
||||
29.
|
||||
30.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий